Customer relationship management in real estate companies: the research of advantages and restrictive factors
Abstract
The processes of globalization, intense competition and changing demand of customers motivate companies to seek ways which allow them to remain competitive in the market. Therefore customer relationship management has become the topical issue of today’s business companies. The paper analyses advantages and the factors which restrict customer relationship management in real estate companies. At the end of the paper the results of the survey are summarized and the conclusions presented.
Article in Lithuanian.
Ryšių su klientais valdymas nekilnojamojo turto sektoriaus įmonėse: privalumų ir ribojančių veiksnių tyrimas
Santrauka. Globalizacija, intensyvi konkurencija ir kintanti vartotojų paklausa skatina įmones ieškoti būdų, leidžiančių joms išlikti konkurencingomis rinkoje. Todėl ryšių su klientais valdymas tampa aktualus šiandienos verslo įmonėms. Straipsnyje analizuojami ryšių su klientais valdymo diegimo privalumai ir ribojantys veiksniai nekilnojamojo turto sektoriaus įmonėse. Straipsnio pabaigoje pateikiami apibendrinti tyrimo rezultatai ir išvados.
Reikšminiai žodžiai: ryšių su klientais valdymas, ribojantys veiksniai, sėkmės veiksniai, nekilnojamojo turto įmonės.
First published online: 19 Sep 2008
Keyword : customer relationship management, restrictive factors, advantages, real estate companies
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.